Praktijk opbouwen

CooperVision zet zich in voor oogzorgspecialisten bij het onderhouden en laten groeien van hun praktijk.

De onderwerpen - van het omarmen van de kansen met digitale marketing tot uw personeel gemotiveerd en betrokken houden - die hier worden gepresenteerd, kunnen u helpen uw zakelijke vaardigheden bij te slijpen en uw praktijk op te bouwen, en zo uw cliënten kwaliteitszorg te bieden.

Waarschijnlijk hoort u klanten vaak zeggen dat ongemak hun voornaamste reden is om geen lenzen meer te dragen. Daarom hebben we hulpmiddelen op uw website geplaatst om ze te helpen zich aan hun lenzen aan te passen, en hun lenzen dagelijks goed en regelmatig te verzorgen.

KPI's (key performance indicators) zijn specifieke en kwantificeerbare metingen van de prestaties van een bedrijf. Ze kunnen belangrijke zakelijke inzichten opleveren en kansen voor meer succes aan het licht brengen.

Uit onderzoek van de London Business School zijn dragers van zowel een bril als lenzen wel 80% winstgevender dan mensen die alleen een bril dragen.

Consumenten hebben tegenwoordig op het gebied van de gezondheidszorg meer keuze dan ooit tevoren. Daarom is een van de beslissendste uitdagingen voor oogspecialisten ervoor te zorgen dat hun huidige klanten bij hen blijven.

De manieren waarop consumenten zorgoplossingen vinden, zijn in de afgelopen 10 jaar drastisch veranderd. Het internet is nu de belangrijkste bron voor gezondheidskwesties.1 Daarbij geeft een derde van alle Amerikaanse consumenten aan dat ze zich tot sociale media wenden en vertrouwen op de daar verstrekte informatie over gezondheidszorg, symptomen en artsen.2

Met een zich snel ontwikkelende marktdynamiek moeten onafhankelijke oogspecialisten hun praktijk opnieuw voor het voetlicht brengen en zich een dubbele rol aanmeten van enerzijds zorgverlener voor het oog en anderzijds hoofd van een bedrijf.

Elk hoofdstuk in een leven brengt nieuwe aan het zicht gerelateerde problemen met zich mee voor een klant, en daarmee dus nieuwe kansen voor oogspecialisten om daarbij te helpen. Hoe effectiever oogspecialisten patiënten van mijlpaal naar mijlpaal kunnen begeleiden, des te waardevoller ze zullen zijn voor patiënten en des te meer klanten ze aan zich zullen binden.