CooperVision in de media

CooperVision is een wereldleider in de contactlensindustrie en continu in ontwikkeling. Hier vind je nieuwsberichten van onze organisatie, producten, diensten, evenementen en interessante marktontwikkelingen!

 

CooperVision-team ruimt op met een missie


Plasticneutraal staat hoog in het vaandel bij CooperVision. De influencercampagne van CooperVision in het voorjaar – rond Global Recycling Day, Earth Hour en World Earth Day – bereikte meer dan 550 duizend consumenten in de leeftijd van 16 tot 36 jaar. Op 17 september was het World Cleanup Day; reden voor het gehele CooperVision Benelux-team om de handen uit de mouwen en op het strand van Hoek van Holland plastic te rapen met een missie!
 

 

Experts aan het woord over MyDay® Multifocal

 

ZORG VOOR EEN GOED UITGANGSPUNT EN VOLG DE AANPASGIDS

Myday® multifocal van CooperVision werd afgelopen januari geïntroduceerd op de Nederlandse markt. De daglens is mondiaal in-market getest en de resultaten zijn zeer positief, ook in de Benelux. Over het onderzoek, de uitkomsten en de juiste aanpassing van Myday® multifocal sprak Team Eyeline tijdens het NCC 2022 met Marcella Mc Parland, als Senior Director of Professional Affairs EMEA bij CooperVision verantwoordelijk voor het internationale in-market assessment van MyDay® multifocal, en met Floortje Fischer de Brabander, Professional Service Manager van CooperVision en projectleider in het in-market assessment van MyDay® multifocal in de Benelux. Ook Michel Guillon schoof aan; hij is directeur van Ocular Technology Group in Londen en gespecialiseerd in de ontwikkeling van contactlenzen en methodes om deze diepgaand te testen. Deze drie experts geven belangrijke tips...