‘ Wat men moet leren doen, leert men door het te doen’ Aristoteles (384-322), Grieks filosoof
We beschikken allemaal over basiskennis die we dagelijks in onze winkels gebruiken. Daarmee komen we een heel eind. Maar hoe inspirerend is het als we meer inhoud kunnen geven aan ons vak door kennis op te doen die we direct kunnen toepassen? We praten altijd over contactlenzen, maar in uw winkel speelt ook een andere dynamiek een belangrijke rol: menselijk contact. Goed communiceren en het leveren van goede zorg in combinatie met de juiste lens voor uw klant; daarmee maakt u het onderscheid! En dat maakt dat uw klant bij u blijft terugkomen.
CooperVision heeft daarom voor u een uitgebreid aanbod praktijkgerichte en direct toepasbare trainingen ontwikkeld die een onderdeel vormen van het CooperVision Advantage-programma.
Let’s grow together
“Geen twee ogen of klanten zijn hetzelfde”
Het doel van CooperVision is het helpen verbeteren van het dagelijkse zicht –en dat is méér dan alleen een uitspraak. Het is een belofte. Een toezegging die al onze collega’s verbindt en ervoor zorgt dat we de focus blijven houden op dat wat er echt toe doet.
Het motto van CooperVision AdvantageTM is niet voor niets ‘Let’s grow together’. Ons programma bevat diverse Business Services die uw ondernemerschap ondersteunen en de groei van uw winkel een stimulans geven. Een belangrijk onderdeel hiervan is het trainingsprogramma van CooperVision Training & Development. De trainingen zijn ontwikkeld om u te helpen met het aanbieden van uitstekende oogzorg, het genereren van nieuwe
klanten en behouden van bestaande klanten. Het resultaat hiervan is een groter én loyaler klantenbestand.
Techniek & Commercie
Goede zorg voor uw klant begint met heldere communicatie en het scheppen van de juiste verwachtingen. Wanneer u beschikt over gedegen en actuele kennis en vaardigheden, bent u voor uw klant een betere gesprekspartner en levert u op elk moment van de ‘customer journey’ een toegevoegde waarde. CooperVision breidt daarom de technische trainingen uit met aandacht voor verkoop- en communicatieaspecten. Hiervoor is zelfs –speciaal voor de extra ambitieuze ondernemer- een volledige Academy ontwikkeld.
Voor iedereen een passend aanbod
Geen twee ogen of klanten zijn hetzelfde en ook geen twee optiekwinkels zijn identiek. CooperVision heeft er dan ook voor gekozen voor iedereen een passende training te ontwikkelen. We hebben onderzocht waar de verschillende behoeften liggen en aan de hand daarvan een aanbod op maat gemaakt.
Deze diversiteit is het uitgangspunt van het complete Training & Development-programma. Alle trainingen hebben een duidelijke samenhang en zijn gericht op zowel het vergroten van de technische kennis als het verbeteren van de communicatie met de consument.
Wij presenteren de volgende training- en opleidingmodules:
• Masterclass Multifocaal
• Masterclass Torisch
• Verkooptraining winkelmedewerker
• Verkooptraining gevorderden
• Instore daglenzen entertraining
Wij blijven ons trainingsaanbod voortdurend ontwikkelen.
Interesse om een training bij te wonen?
Neem contact op met uw CooperVision vertegenwoordiger