Waarom is het aantal multifocale lensdragers zo laag ten opzichte van het (toenemende) aantal presbyopen? En nog lager in vergelijking met het aantal multifocale brildragers? Denkt uw klant wellicht dat wanneer hij toch een leesbril moet dragen, contactlenzen niet meer nodig zijn?
Er ligt een grote markt voor ons open, maar het is een markt die moeilijk te bereiken is. Om de doelgroep voor multifocale lenzen wél te bereiken, biedt deze masterclass handvatten waarmee u anders naar uw klanten gaat kijken en hen op een andere manier kunt adviseren.

Hoe beter u voorziet in de werkelijke behoefte van uw klant, hoe sterker de binding van de klant met uw winkel.

De inzichten die wij u in deze masterclass presenteren, gaan net even verder dan wat u tot nu toe in onze trainingen hebt geleerd. Tijdens de bijeenkomsten wordt uw kennis (deels door herhaling) opgefrist én doet u nieuwe kennis op over hoe we de wereld om ons heen beleven en hoe we daarin functioneren.

We reiken tools aan die u helpen uw presbyope klanten te voorzien in hun optische behoeften.

‘Een multifocale lens pas je niet aan, die laat je beleven’
‘Customer journey – ben ik in staat iedereen het ‘wow-effect’ te laten ervaren?’

De doelgroep
Deze masterclass is bedoeld voor contactlensspecialisten.
We gaan er vanuit dat de basiskennis als parate kennis aanwezig is.

De bijeenkomsten vinden in groepsverband plaats op een centrale locatie.
De tijdsduur is een dag. Maximaal 15 deelnemers (minimaal 8).

Investering
De investering voor deze masterclass bedraagt € 290,- excl. BTW

De onderwerpen die tijdens deze Masterclass aan bod komen:
• Ontwikkelingen in de contactlenzenmarkt
• Interactieve workshop: het creëren van verkoopkansen gedurende de anamnese
• Aanpasfilosofie en aanpastechnieken multifocaal (+wet lab)
• Het rode oog
• Geen twee ogen zien hetzelfde