Daglenzen ‘entertraining’ - Leuk en informatief vertrouwd worden met de voordelen van daglenzen

Als verkoopmedewerker/adviseur bent u vaak het eerste aanspreekpunt waarmee potentiële klanten in de winkel in contact komen. Het is daarom belangrijk dat u de behoeften van de klant goed kunt inventariseren en daar een passend advies bij kunt geven.
Daglenzen zijn commercieel gezien zeer interessant, maar worden in de winkel vaak niet voorgesteld. In de ‘Daglenzen Entertraining’ gaan we in op de vooroordelen rond daglenzen, weerleggen we deze en zetten we uiteen welke mogelijkheden dit product biedt. Bovendien worden handvatten aangereikt waarmee het gesprek met de klant kan worden aangegaan. 

U werkt in kleine teams in de vertrouwde omgeving van de eigen winkel.
Het wedstrijdelement zorgt ervoor dat iedereen betrokken blijft bij de informatie. Steekwoorden die bij deze entertraining passen: inzicht in de daglenzenmarkt, producten marktkennis, (prijs) communicatie en out of the box denken.

De doelgroep

Deze training is bestemd voor winkelpersoneel, verkoopmedewerkers en -adviseurs en contactlensspecialisten. Er is geen specifieke voorkennis vereist, hoewel het wenselijk is wanneer deelnemers de discussie kunnen aangaan op basis van eigen ervaringen en inzichten.
De entertraining duurt ongeveer 2 uur en kan op een tijdstip naar keuze worden aangeboden in de eigen winkel. Het (maximale) aantal deelnemers: in overleg met uw Account Manager. 

Investering
Er is geen financiële investering vereist voor de daglenzen entertraining.

De onderwerpen die tijdens deze game aan bod komen
• Ontwikkelingen in de contactlenzenmarkt
• Eigenschappen van de categorie
• Beschikbare materialen en hun kenmerken
• Positionering van daglenzen
• Communicatie: tips & trucs.