
Young Adults Campagne 2025 – Digitale Advertenties
Bereik jongvolwassenen met een digitale campagne via Facebook, Instagram, Snapchat en Google! Met hyperlokale targeting, gepersonaliseerde advertenties en een sterke online aanwezigheid zorgen we ervoor dat uw winkel opvalt en dat jongvolwassenen uw actie niet missen.
Hyperlokale Advertenties via Embrosa
Met Embrosa zorgen we ervoor dat uw advertenties uitsluitend worden getoond aan mensen die binnen ~5 km rondom uw winkel wonen en studeren. Dit verhoogt de kans op conversie en winkelbezoeken.
Embrosa gebruikt Facebook, Instagram, Snapchat en Google Ads om de juiste jongvolwassenen te bereiken. Klikken ze op uw advertentie? Dan worden ze doorgestuurd naar een gepersonaliseerde webpagina met uw actie.
Personaliseer uw Campagne
Geef uw campagne een persoonlijk tintje met een aangepaste advertentie inclusief uw winkelnaam, logo en branding. Dit zorgt voor een betere herkenbaarheid en meer betrokkenheid.
Google Display Ads
Via Google Display Ads zorgen we voor zichtbaarheid op websites die jongvolwassenen bezoeken – van hun favoriete online webshop tot NU.nl. Uw advertentie wordt dynamisch samengesteld met uw logo, actie en branding, zodat uw boodschap perfect aansluit bij uw winkel.
Snapchat Ads (NIEUW)
Jongvolwassenen zijn dagelijks actief op Snapchat – dé plek om uw winkel in de schijnwerpers te zetten. Met korte, pakkende advertenties trekt u hun aandacht, vergroot u uw naamsbekendheid en stimuleert u winkelbezoek. Dankzij slimme targeting worden uw advertenties lokaal getoond aan jongvolwassenen in uw buurt. Doe mee en bereik de nieuwe generatie Snapchat-gebruikers!
Facebook & Instagram Ads
Instagram (en ook nog steeds Facebook) zijn dé platformen om Young Adults te bereiken met creatieve advertenties. Vanuit Facebook wordt, ook door de jongere doelgroep, nog steeds het meeste doorgeklikt. Deze advertenties worden weergegeven in video's.
Gepersonaliseerde campagne webpagina
Uw winkel krijgt speciaal voor deze campagne een gepersonaliseerde webpagina. Wanneer een eindconsument klikt op een advertentie, bijvoorbeeld op Facebook, Instagram of Google, sturen we deze persoon door naar uw campagne-webpagina.
Op deze campagnewebsite leest de bezoeker meer informatie over de campagne en kan verschillende spellen spelen om kans te maken op een Decathlon waardebon van 75 euro. Uiteraard is er ook een knop aanwezig waarmee de websitebezoeker een afspraak kan maken of contact kan opnemen.
Embrosa personaliseert de webpagina met uw logo en bedrijfsnaam, uw gekozen actie en adresgegevens, en ze linken naar
uw maak-afspraak-link en/of contactpagina op uw eigen website. Ze stemmen de privacyverklaring op deze webpagina
ook af op uw bedrijf.
Meld u aan voor de campagne
Doe mee en vergroot uw zichtbaarheid bij jongvolwassenen met gepersonaliseerde advertenties!